torsdag 11 juni 2009

Iiiiiii! Dödsångest! 47 dagar kvar!

Imorgon är det äntligen dags!
Fuji Q Highland here we come!
Det ska bli cok (utalas tjchoook, visst nya inneordet bland kidsen, tack Vivika) kul!!!!
Och fruktansvärt läskigt! På Fuji Q har de nämligen vad som sägs vara världens läskigaste spökhus! Japanerna måste som vanligt självklart göra allting värst, så de har forslat dit ett gammalt nerlagt sjukhus. Det tar 50 minuter att gå igenom, om man inte tappar bort sig dvs!
Det värsta av allt är att det sägs att det spökar där på riktigt, träffade en kille i helgen, som ska med imorgon också, han har varit där tidigare och han sa att det var typ det värsta han gjort i sitt liv! Yey! Men jag måste göra det, annars kommer jag ångra mig resten av livet, även om det kostar mig min mentala hälsa och att jag aldrig mer kommer kunna sova med släckt lampa!
Förut det uuurläskiga obake yashiki (spökhuset), finnas det typ tre urhäftiga bergodalbaner! Jag är livrädd även för de, men som sagt when in Rome!
Iiii! Önska mig lycka till och tack för den tid som varit!!
Mata ashita neee!
JJJ

2 kommentarer:

Unknown sa...

Raring! Då får sova hos mig. Jag kan berätta vackra sagor om snälla spöken och häxor. Men som sagt Lycka till.Håller tummarna för att du kommer ut!!!!!!!!

Lilla Duktig sa...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh!

Rrrrrroligt!