lördag 27 juni 2009

Bai bai!!! 30 dagar kvar!

TT_TT
Urk! Idag åker min kära Anna hem! Alldeles hemskt och tråkigt, men som tur är flyttar hon förhoppningsvis till Stockholm nu i höst, då kan vi hänga varje dag!!
Det var hejdå-lunch i fredags på en yakiniku tabehoudai i Shibuya, asnajs och asgott, men ledsamt!
Igår var det också hejdå-fest för Jack i min klass och Jonas och Markus som även de går i min skola! Det var iaf supertrevligt! Vi var typ 20-30 pers på en isakaya i Shinjuku och drack en massa god öl och mango-sour och åt en massa god mat och hade bara så där jättetrevligt! Det roligaste på hela kvällen var att en av japanerna, som bor på Jacks och de andra guesthouse, såg exakt ut som en brunare version av Lasse Åberg, helt stört!

Den senaste månaden har det varit full rulle konstant! Disney Sea, Fuji Q, barbeque, Midsommarfirande, hejdå-fester och en massa massa prov! På tisdag är det äntligen dag för det sista slutprovet, talprov, urk urk urk, jag är livrädd, men det går säkert vägen som det på något magiskt vis alltid gör. Jaaa, ganbarimas!!!
Idag är det ynka 30 dagar kvar, helt galet, kan inte förstå var tiden tagit vägen!? Det ska bli grymt skönt att komma hem, men jag kommer saknar allt och alla en massa! Speciellt tygaffärerna! Hur ska jag klara mig utan femhundra miljoner olika tyger att välja på varje gång det är dags att sy något nytt!?
Jag har typ hundra miljarder saker att göra och platser att åka till innan det är dagen D! Jag får skriva mig en ny lista ikväll!

Nu ska jag ner och pejja sista hyran! Iiiii!!

JJJ

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Raring! Här vräker regnet ner just nu och min semester börjar!!!!
sommarkramar från mamma och Leffe

Fredrik sa...

Hallå!
jag och Lin är i Tokyo nu! På tisdag åker vi vidare till Fuji-san!

Jenni Jen Jen sa...

noooes!!!!! då missade jag ju er precis!! dame!! hade ni det trevligt!? :D