tisdag 7 juli 2009

Regeto!? 20 dagar kvar!

Yey! Hisashiburi da ne! (Visst var det länge sedan!?)
Det har varit två sega men ändå ganska trevliga veckor, men nu väntar jag mest efter att det ska bli den 28e så jag får åka hem, snart snart!!

Nu har jag shoppat sönder så jag är i princip pank, men det var det värt!
Hittade en affär i Daikanyama där allt kostade 315 yen, typ 27 kr, där jag shoppade sönder till lägisen, så nu har jag en massa ursöta bentolådor (matlådor) och allt som behövs där till!


Nu när Kittis tjej Viktoria var här var vi på Forever21 och shoppade, och efter det har jag varit där två gånger till moohaha, men nu har jag iaf världens snyggaste och högsta skor, ursnygga smycken och en asnajs bikin, vad mer kan man behöva haha!?
Och jag ska inte ens berätta hur mycket cash jag lagt på underbara tyger, men det kommer att läggas mer kan jag lova! Men livet är najs och jag är ju bara i Japan en gång i år hihi!
Hur jag ska få med mig allt hem är en annan femma, jag ska köpa mig en till resväska nu snart och då får jag iaf med mig nästan allt hem!
Det ska bli underbart att komma hem! Jag kommer gå upp 10 kg av all god svensk mat och godis jag kommer äta, men det är det värt efter att ha levt på ris och ägg i 10 månader!
Japan i all ära, men hemma är bäst!

Igår gjorde jag en gloslista för svenska till världens sötaste korean, Boungha, så idag pratade hon faktiskt lite svenska! Yeey!
Hon kan säga hej, läget, vi ses imorgon och jag mår bra! Enda kruxet är att japanska bara har stavelse som ka, sa, ta, na, ma.....så svenska blir helt galet! Läget blir regeto och jag mår bra blir jagu moru bura, hihi!
Hon får komma till Sverige snart så får jag visa henne alla Dalahästar och isbjörnar som går på gatorna! Och så får jag ta och åka till Korea och hälsa på yeey!

Resten av tiden ska jag mest vara hemma och spela taipei, bästa spelet ever, eftersom jag är typ pank, men det är najs! Sen har jag några sista små presenter att köpa, lite mer tyg att köpa och några ölrundor på Alps kvar!
Det är najs!!

Mata mosugu ne!!
Bai bai!

3 kommentarer:

vickan sa...

vaaaa två gånger till?! fuskis! :D haha. nästa gång jag går på det ska det vara i usa har jag bestämt, weii!

Jenni Jen Jen sa...

iii jag med!!! det ser ut som att det blir roadtrip nästa sommar yey!
:D

vickan sa...

hihi! jag hade också tänkt åka dit, 1mån typ! skulle vara askul! vilka ska du åka med?