tisdag 26 maj 2009

Bye Bye ris och ägg! 62 dagar kvar!

Igår bestämde jag mig för att det fick vara slut med ris och ägg ett tag, iaf två gånger om dagen, efter att ha ätit det i sådär 22 dagar i streck.
Igår stekte jag honungsmarinerad tofu och åt tillsammans med youghurt och kanel! MUMS!


Och idag bjuds det kyckling stekt med en massa massa massa maaassa vitlök tillsammans med broccoli och morot! Asgott och asfräscht, jämfört med ris, ägg och yakinukisås!

Jag mår äntligen topp igen också! Har poppat piller som aldrig förr, det gäller ju att hålla sig frisk tills fredag då vi ska åka till Disney Sea med skolan! Yeeey!!!

Imorgon planerar jag att dra till Shimokita och kanske tjacka lite fler fina glas, eller något annat sött!
Stay friska, stay happy!!

JJJ

Ps. Glöm inte klappa Konrad och att ge honom en jordgubbe! Ds.

3 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Ser gott ut.
Men det här med tofu... hur smakar det? Har bara provat i misosoppa.

Unknown sa...

Hej raring! Ringde inte utan fixade iväg ett paket till dig,dina csn-papper,din Wezzer tröja och naturligtvis en påse godis. Kram 62 dagar kvar. Maten låter jättegott,ska bli mums att få smaka sedan.Pussar i massor från mig

MarathonMia sa...

Åh vad hungrig jag blir - det osar vitlök ända in på kontoret här! Ser riktigt smarrigt ut. Kurr kurr.