måndag 25 maj 2009

Aaa är döden nära? 64 dagar kvar!

Idag vaknade jag och hade svinont (hihi) i halsen, så det första jag gjorde var allt kolla vilka symptomen är för svinsjukan, men sen kom jag fram att det är mer troligt att jag fått ont i halsen av att sova med balkongdörren än att jag blivit dödssjuk! Jag stannade iaf hemma...och pluggade! Nu har jag pluggat i elva timmar, så nu får det räcka! Har iofs fixat lite blogg också, se bara den nya finfina bannern som jag knåpat på också! Hihi! Se bara vilka godsaker jag saknar mest (fick inte in kranvatten dock), och jag vet att Ben & Jerry's inte är svenskt, men det finns i Sverige!

Nu ska jag kolla lite Morden i Midsomer och softa!!
Bai bai!!
JJJ

2 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

I love it!

Nu måste jag också byta ju...

Unknown sa...

Raringen! Krya på dig. Har gett Konrad en jordgubbe,han blev så glad att han sprang i hjulet!!!! Underbara bakrundssaker(gillar hårda brödet).Hanase-masen nihon-go. Benkyoo-chuu(des).Soreja,mata.Okazan