onsdag 8 april 2009

Sommar sommar sommar!

Den underbart vackra körsbärsblomningen längs floden "nånting nånting", som jag går förbi när jag går till skolan, i bakgrunden ser ni Shinjuku!

Yeey!
Jag har precis tillbringat två timmar i solen på min superbästa balkong, jag har tom blivit lite brun!
I tisdags började skolan, lite segt, men om två veckor är det lov!
Vi har fått två nya lärare, Ogawa-sensei, som är typ asbabblig och svettas hela tiden eftersom han gör allt med sån energi, och Teramitsu-sensei, som vi ska ha imorgon, askul!!
Imorgon ska typ halva klassen ha picnic, tror det blir i Hibuya-kouen (kouen=park) som visst ska vara jättevackert nu när det är körsbärsblomning!
Nu ska jag ta mig och sy en kjol, det behövs verkligen nu när det är 20++ ute! På lördag ska det vara 26 grader, då ska jag sitta på taket och softa!!
Yeey!
Stay black, stay real!
JJJ

1 kommentar:

Malin sa...

Aaaaahrrg! Jag avundas dej sååå.. -____- jag vill också se sakurablommor! här hemma i svea regnar det å man trängs på överfulla caféer med brats å söder poppare... Men I will be back! moahahaha (i typ septemper -__-'') när e det du drattar hem!? Jag har gjort ett halsband idag, dyrt och ofunktionellt men snyggt iaf (enligt mej) lägg upp pysselbilder på dina projekt <3 <3 <3 more pyssel to the world! många kramar å hälsa kitti! miiiiiw