måndag 6 april 2009

It's so quiet, it's oh so still!

Är det vår eller är det bara jag!?
Sedan i förrgår har det varit 18 grader om inte mer, sol och varma vårvindar! Det är typ som en helt okej svensk sommar, men om bara nån/ några månader kommer snarare bli som tropisk, 40 graders och superfuktig djungelsommar, vilket jag tror kommer bli en... intressant upplevelse!
Idag var jag och lämnade tjejerna på Narita! Vi hade ett litet kram- och gråtkalas, med varsin Starbucks i handen (alltid Starbucks, tror jag vejstat... alldeles för mycket pengar på allt vad Starbucks heter), men nu är de iaf på väg hem! Det har varit tre superunderbara veckor, vi har gjort en stört massa saker, ätit ris och ägg till frukost varje dag och sovit fyra pers i mitt lilla lilla mini rum, som just nu känns helt enormt! Kolla på allas bilder på picasa!
http://picasaweb.google.com/janina.nukarinen
http://picasaweb.google.com/ida.sorenby/

Just nu är jag helt död, dryga tre och en halv timmes sömn, fem timmar på tåg, lite städning, ikapp kollning på alla serier och lite pyssel, så fort jag skrivit klart är det sovdags med stort s!

Imorgon är det skolstart, wawa! Har noll lust egentligen, men det är 18 dagar, var av 13 är skoldagar, och sen är det två veckor lov igen, plus att Baby B kommer då också! Yey! Och efter det så är det ju bara två och en halv månad drygt tills det är dags att fara hem! Galet!

Orkar inte skriva ett litet ord till tyvärr!!
Hörs imorgon istället!!

ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz............

Jenni-Jen-Jen

3 kommentarer:

Unknown sa...

Raring! Sov gott, jag försöker ringa imorgon. Ska till mormor och städa. Pappan hälsar. kram från mig och mormor också.

Lilla Duktig sa...

Puss puss puss!

Anonym sa...

Åååå snart kan du köra Körsbärsblommans dansfestival!

Stora kramar från djur och odjur i Gamla Stan