torsdag 26 mars 2009

BECK är bääääst!

Yey!!!
Igår var vi på Beck!! Det var bäst! Lite taskigt ljud och han körde inte alla låtar som jag vill höra, men det var fortfarande bäst!!
Jag köpte hela två ursnygga Beck t-shirts, vilket innebär att jag är något pankare än vad som är bra, men yenen har gått ner lite så allt är A-OKAY!
Efter Beck drog vi till 100-yen isakayan i Shinkan och drack lite för mycket öl på lite för kort tid, eftersom de stängde tidigare än vad vi trodde! Glada och nöjda gick vi och mötte resten av gänget och sjöng en massa karaoke till klockan var halv fyra! Det var superkul! Idag kör vi softdag, vi håller just nu på att kirra ner lite chick-flicks!
Imorgon ska vi åter igen ta tag i den långa listan med alla grejer vi ska göra!
Stay black, stay real!
JJJ

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Jag trode du skulle se på Jeff Beck.... äh, jag bara skoja.
Du undrade varför du alltid gör saker i sista sekung och svaret är:
genetik - sy kommer från Yvonne och sista sekund från mig.
pappa

Jenni Jen Jen sa...

Yey kära far! Hade lätt sett Jeff Beck också, men hade bara cash till en va dem!!
haha true true!!! Hörs snart kära far!!! Pusss!

Anonym sa...

Heeej!
Hur har du det långt där borta? Stortrivs?
Roligt med besök från tjejerna? Hälsa dem från mig!!!
Kram

Millan sa...

Hej söta,
Läst ikapp mig lite sen sist. Det låter som att du fortfarande har det riktigt bra. Du har varit borta så länge nu, fast när jag tänker på det så är det bara strax efter halvtid, hmmmm
Nåja, ha det fortsatt riktigt bra!
kram kram