torsdag 16 juli 2009

Fredag!!! 11 dagar kvar!

Yey!
Idag är det äntligen fredag! I skolan idag är det idrottsdag med spökboll och sånt, det skulle säkert varit jättekul, men det regnade imorse och jag var sjukt opepp, så snart bär det av till Harajuku med Sarah för att införskaffa de sista småsakerna, sista gången kanske!?
Köpte mig en till resväska igår, den är just nu helt proppad med allt mellan himel och jord! Allt som allt blir det tre väskor och 69 kg (!) att ta med sig hem, men Kitti hjälper mig som tur är till Narita, annars hade jag varit ganska körd!
Men nog om det, idag är det fredag och det betyder HARRY POTTER!!! Som jag längtat, och äntligen äntligen är det dags!! Bio i Japan är föresten urbäst och urskum! För det första kan man till sina karamellpopcorn dricka öl (!), och för det andra sitter alla kvar, och då menar jag verkligen alla, tills eftertexterna rullat klart! Galet!
Om det finns tid och ork efter bion, blir det nog lite öl på Alps, en sista gång sådär!
Det är verkligen helt galet lite tid kvar och jag kan knappt bärga mig att komma hem till Handen och hem till ÖN! Yey!

På söndag är det Yokohama och Nano Mugen som gäller!! Nano Mugen är en festival som anordnas av bandet Asian Kung Fu Generation, som är ett asbra band, så de, Nada Surf (yeey) och Manic Street Preachers (OMAAGAA) ska spela! Det är inte lika häftigt som att se WeezerFuji Rock, men med tanke på att det hela veckan (utom idag) har varit 35+ och konstant sol så är det ganska skönt, jag skulle säkerligen ha dött av värmeslag timme två!

Nu måste jag springa till tåget!
Bai bai!
JJJ

4 kommentarer:

Agneta sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. KRAMAR FRÅN AGNETA, EMMMA, ELIN o ELSA SÄGER WOF WOF.

Agneta sa...

VI VET ATT VI ÄR UTE I GOD TID. HA-HA.

Unknown sa...

Raring! 5 dagar kvar, jiiiip.

Unknown sa...

Raring 4 dagar kvar.Snart ses vi på Arlanda. Hela familjen hälsar. Här är det varmt och fuktigt,har super regnat hela natten.Så det är en dag för städning och bakning. Pussar till dig från mig